Online bestel-ervaring.
Op 5 augustus een fles DaHomey besteld en betaald. Ik wilde de fles graag ophalen, daarvoor moest je bellen. Gebeld en het bleek dat het product voorlopig niet leverbaar was. Dat stond en staat niet op de site! Twee dagen later kreeg ik een certificaat. Een paar weken later nog maar eens gebeld; nog steeds leveringsproblemen.
De afspraak met de medisch specialist die ik de fles wilde schenken heb ik verzet naar eind september. Toen bleek de whisky nog niet leverbaar, mogelijk pas november of december! Het telefoongesprek verliep hoogst onaangenaam; dhr. Legters gaf geen enkele blijk van klantvriendelijkheid. Toen ik aangaf dat ik mijn geld terug wilde, was de enig zekere manier om in persoon bij hem thuis het certificaat (volgens Legters een wettig betaalmiddel..) in te ruilen voor de aankoopprijs.
Zwakke punten
Klantonvriendelijk, afspraken niet nakomen en gebrek aan transparantie inzake de levering.
Review: Klantonvriendelijk en onbetrouwbaar.
November of zelfs december?! Ik wilde een fles bestellen #St.Nicolaas…