Ik had de Tasting Club Kwartaal Abonnement besteld als kado, en de eerste maal werd het pakket geleverd zonder problemen. Een 2de pakket is met een maand vertraging verzonden geweest (zonder enige vorm van communicatie). Contact opgenomen via website, nooit antwoord hierop gekregen. Daarna effectief een mail gestuurd, ook geen antwoord op ontvangen. Pas toen ik zelf naar hen belde, kreeg ik pas reactie op mijn mail. Klantenservice?!
Ik kreeg hierbij ook de vraag om mijn review in te trekken, met deze letterlijke woorden: "Wij hebben ook gezien dat u een negatieve review heeft gegeven over ons op drankwinkels.nl, voordat u uberhaupt contact met ons had opgenomen.
Wij verzoeken u vriendelijk om deze review in te trekken, daar wij niet in gebreke zijn gebleven."
Ik had mijn review geplaatst nadat ik contact had opgenomen via de website (zonder antwoord), en nadat ik de mail heb verstuurd (ook zonder antwoord). Maar ja, ik had de review geplaatst voordat ik gebeld heb, dus als ze hun mails niet bekijken, hebben ze inderdaad gelijk...
Ik hoop dat de volgende pakketten nu zonder problemen zullen verzonden worden! Dit was dan ook de eerste en de laatste keer dat ik via hen iets bestel.
Zwakke punten
klantenservice
Review: Klantenservice?!
Beste,
1. Ik had reeds een week daarvoor een bericht achtergelaten via jullie website, waar ik nooit reactie heb op gehad. Maar daarover spreken jullie niet! De mail nadien heb ik misschien op een Nederlandse feestdag verzonden (geen idee, ik woon in België), dit kon eenvoudig opgelost worden met een automatisch antwoord! Ik belde de dag erna want ik wachtte reeds een week op antwoord op jullie reactieformulier via jullie website!
2. Het eerste pakket is 4 januari verzonden, hoe is dat het einde van de maand?! Ik heb het pakket pas in januari besteld, dus vertraging door de feestdagen is geen excuus.
4 januari + 4 maand is volgens mij begin april (ten laatste). Aangezien ik nergens een bericht heb ontvangen wanneer precies de pakketten geleverd worden, is eind april een maand te laat voor mij.
Ik beschrijf in mijn review gewoon de situatie zoals ik deze ervaar. Als u zich daarmee aangevallen voelt, probeer dan eerst de oorzaak aan te pakken in plaats van uw klant aan te vallen.
Mvg