Drankgigant komt zijn verkoopsbelofte om de volgende dag te leveren niet na. Sterker nog: ik ben gedwongen 2 weken te wachten en moet het nog eens zelf gaan afhalen.
Bovendien krijg ik compleet verkeerde info over de status van het pakket (de info is in de trant van 'waarschijnlijk' 'dat zal dan wel' 'hopelijk').
De helpdesk reageert laconiek - het hoeft allemaal niet zo precies, als dat pakketje ergens, ooit eens komt opduiken. Alle schuld wordt netjes afgeschoven op de pakjesdienst.
Iets gedetailleerder:
In mijn situatie duurde het 4 werkdagen voor de bezorger eindelijk langs kwam. Gezien de verkoopsbelofte volgende dag leveren, had ik niet gepland dan nog thuis te zijn.
Geen nood, ik verander dan toch gewoon het leveradres? Toch niet! Eenmaal in rotatie, kan dat niet en ben ik verplicht nog een week te wachten - 2 leverpogingen, dan 2 dagen transit naar een afhaallocatie en dan mag ik nog eens tijd vrij maken om af te halen!
Uiteindelijk mag ik bijna 2 weken na bestelling mijn kostbare tijd vrijmaken om het pakketje op te gaan halen. Hopelijk is de bestelling zelf wél in orde, maar dat wordt bang afwachten.
Het enige positieve is dat de helpdesk snel reageert.
Sterke punten
Snelle reactie helpdesk.
Zwakke punten
Komt verkoopsbeloftes mbt levering niet na, gebrekkige/foute info, laconieke attitude helpdesk, geen oplossingen bij problemen noch compensatie, verzendkosten altijd 7 euro.