Drankgigant.nl - Dé Online Slijterij van Nederland! Bij Drankgigant.nl zijn we overtuigd van onze bedrijfsfilosofie die de klant centraal zet, bij ons is de klant nog altijd koning. Ons assortiment is letterlijk gigantisch en is gericht op iedereen, van jong tot oud en van de hobbyist tot de fijnproever. Een groot assortiment gecombineerd met scherpe prijzen en persoonlijke service, dat is waar wij voor staan!
Wanneer er door hun systeem een fout word gemaakt met het adres en pakket niet bezorgd kan worden, word er van de klant verwacht dat deze 2x verzendkosten (die overigens al aan de hoge kant zijn) betaald. En na een klacht word het niet serieus opgepakt en niet het volledige bedrag teruggestort! Ik heb ze de kans gegeven deze fout te herstellen, maar nu zijn ze een klant kwijt.
Waardeloze klantenservice. Uitgedroogde kurk afgebroken en deel in fles gevallen. Foto's gemaakt maar bleek niet voldoende. De fles moest vol terug (moeilijk zonder kurk) en ik moest maar een rol ducktape kopen werd er gezegd en de fles via post terugsturen (zelf port betalen). Kon hem ook zelf langs brengen (250 km rijden) of op laten halen uiteraard goed afgesloten. Konden wel een dag vertellen maar geen tijd wanneer ze langs zouden komen (moet dus een hele vrij dag nemen) Ooit eerder een soort gelijk situatie gehad bij Drankdozijn. Werd heel snel keurig opgelost.
Door een eigen fout heb ik twee bestellingen in een minuut achter elkaar aan gedaan, en direct een mail verstuurd waarin we dit uitleggen en of het mogelijk is de zendingen bij elkaar te voegen. Op het antwoord van de mail wachten we nog....
Bij een van die bestellingen zit een limited edition met bepaalde opdruk op de fles van Bacardi. Deze had ik nog niet, helaas kreeg ik tot mijn verbazing hele andere flessen binnen.
Het antwoord was dat het een oud plaatje was en dat dat kon gebeuren.
Ik mocht het terug sturen maar kreeg hun verzendkosten en degene die ik moest maken niet terug, ofwel 14 aan verzendkosten om een fles terug te sturen waar zij een foute afbeelding van neerzetten !
En na de vraag waarom ze me niet tegemoet kwamen gewoon geen reactie meer !!!
Zeer teleurstellend, ik bestel hier nooit meer....
Wat een verschrikkelijke ballentent is dit. Je bestelt iets, en krijgt zomaar andere producten in de plaats van wat je hebt besteld. Stuur je een mailtje hierover, zeggen ze dat deze bestelde producten uitverkocht zijn. Dit dus zonder te zeggen voordat het pakket wordt verzonden.
Na wat mailcontact besluit DrankGigant ook niet meer te reageren op e-mails...
Sterke punten Snelle levering
Zwakke punten Slechte service
onverwachts andere producten dan besteld
Drankgigant komt zijn verkoopsbelofte om de volgende dag te leveren niet na. Sterker nog: ik ben gedwongen 2 weken te wachten en moet het nog eens zelf gaan afhalen.
Bovendien krijg ik compleet verkeerde info over de status van het pakket (de info is in de trant van 'waarschijnlijk' 'dat zal dan wel' 'hopelijk').
De helpdesk reageert laconiek - het hoeft allemaal niet zo precies, als dat pakketje ergens, ooit eens komt opduiken. Alle schuld wordt netjes afgeschoven op de pakjesdienst.
Iets gedetailleerder:
In mijn situatie duurde het 4 werkdagen voor de bezorger eindelijk langs kwam. Gezien de verkoopsbelofte volgende dag leveren, had ik niet gepland dan nog thuis te zijn.
Geen nood, ik verander dan toch gewoon het leveradres? Toch niet! Eenmaal in rotatie, kan dat niet en ben ik verplicht nog een week te wachten - 2 leverpogingen, dan 2 dagen transit naar een afhaallocatie en dan mag ik nog eens tijd vrij maken om af te halen!
Uiteindelijk mag ik bijna 2 weken na bestelling mijn kostbare tijd vrijmaken om het pakketje op te gaan halen. Hopelijk is de bestelling zelf wél in orde, maar dat wordt bang afwachten.
Het enige positieve is dat de helpdesk snel reageert.
Sterke punten Snelle reactie helpdesk.
Zwakke punten Komt verkoopsbeloftes mbt levering niet na, gebrekkige/foute info, laconieke attitude helpdesk, geen oplossingen bij problemen noch compensatie, verzendkosten altijd 7 euro.
De Drankgigant heeft een erg groot assortiment en is niet duur maar de klantvriendelijkheid / service is volgens mij ver onder de maat, voorbeelden:
-Na aankoop van 4 flessen Prosecco ( a 15,-) blijkt 1 fles bedorven te zijn.. De drankgigant vergoed deze fles niet (daar kunnen ze niet aan beginnen).
- Een bij de Drankgigant gekochte drankkadobon kon na 6 maanden niet meer bij de Drankgigant worden ingeleverd (die accepteren wij niet meer. ga maar de Gall en Gall die nemen hem misschien nog wel aan).
Nooit meer Drankgigant... er zijn meer online drankwinkels.
Speciale fles besteld, was eigenlijk al verwonderd dat ze deze hadden, tot op heden niet geleverd .
Sterke punten Ogenschijnlijk groot assortiment, ik vermoed dat ze er ook flessen opzetten die ze niet hebben en ook niet kunnen krijgen, alleen maar om klanten te lokken.
Zwakke punten Klantenservice voldoet totaal niet aan de eisen ..... de laatste keer dat ik hier wat besteld heb!
Uitzonderlijk Slechte service
Wanneer er door hun systeem een fout word gemaakt met het adres en pakket niet bezorgd kan worden, word er van de klant verwacht dat deze 2x verzendkosten (die overigens al aan de hoge kant zijn) betaald. En na een klacht word het niet serieus opgepakt en niet het volledige bedrag teruggestort! Ik heb ze de kans gegeven deze fout te herstellen, maar nu zijn ze een klant kwijt.
Sterke punten
Geen
Slechte service
Waardeloze klantenservice. Uitgedroogde kurk afgebroken en deel in fles gevallen. Foto's gemaakt maar bleek niet voldoende. De fles moest vol terug (moeilijk zonder kurk) en ik moest maar een rol ducktape kopen werd er gezegd en de fles via post terugsturen (zelf port betalen). Kon hem ook zelf langs brengen (250 km rijden) of op laten halen uiteraard goed afgesloten. Konden wel een dag vertellen maar geen tijd wanneer ze langs zouden komen (moet dus een hele vrij dag nemen) Ooit eerder een soort gelijk situatie gehad bij Drankdozijn. Werd heel snel keurig opgelost.
Zwakke punten
Slechte serice
Slechte Service
Door een eigen fout heb ik twee bestellingen in een minuut achter elkaar aan gedaan, en direct een mail verstuurd waarin we dit uitleggen en of het mogelijk is de zendingen bij elkaar te voegen. Op het antwoord van de mail wachten we nog....
Bij een van die bestellingen zit een limited edition met bepaalde opdruk op de fles van Bacardi. Deze had ik nog niet, helaas kreeg ik tot mijn verbazing hele andere flessen binnen.
Het antwoord was dat het een oud plaatje was en dat dat kon gebeuren.
Ik mocht het terug sturen maar kreeg hun verzendkosten en degene die ik moest maken niet terug, ofwel 14 aan verzendkosten om een fles terug te sturen waar zij een foute afbeelding van neerzetten !
En na de vraag waarom ze me niet tegemoet kwamen gewoon geen reactie meer !!!
Zeer teleurstellend, ik bestel hier nooit meer....
Sterke punten
snelle service
Zwakke punten
slechte service
ballentent
Wat een verschrikkelijke ballentent is dit. Je bestelt iets, en krijgt zomaar andere producten in de plaats van wat je hebt besteld. Stuur je een mailtje hierover, zeggen ze dat deze bestelde producten uitverkocht zijn. Dit dus zonder te zeggen voordat het pakket wordt verzonden.
Na wat mailcontact besluit DrankGigant ook niet meer te reageren op e-mails...
Sterke punten
Snelle levering
Zwakke punten
Slechte service
onverwachts andere producten dan besteld
Barslechte service, nie wieder Drankgigant!
Drankgigant komt zijn verkoopsbelofte om de volgende dag te leveren niet na. Sterker nog: ik ben gedwongen 2 weken te wachten en moet het nog eens zelf gaan afhalen.
Bovendien krijg ik compleet verkeerde info over de status van het pakket (de info is in de trant van 'waarschijnlijk' 'dat zal dan wel' 'hopelijk').
De helpdesk reageert laconiek - het hoeft allemaal niet zo precies, als dat pakketje ergens, ooit eens komt opduiken. Alle schuld wordt netjes afgeschoven op de pakjesdienst.
Iets gedetailleerder:
In mijn situatie duurde het 4 werkdagen voor de bezorger eindelijk langs kwam. Gezien de verkoopsbelofte volgende dag leveren, had ik niet gepland dan nog thuis te zijn.
Geen nood, ik verander dan toch gewoon het leveradres? Toch niet! Eenmaal in rotatie, kan dat niet en ben ik verplicht nog een week te wachten - 2 leverpogingen, dan 2 dagen transit naar een afhaallocatie en dan mag ik nog eens tijd vrij maken om af te halen!
Uiteindelijk mag ik bijna 2 weken na bestelling mijn kostbare tijd vrijmaken om het pakketje op te gaan halen. Hopelijk is de bestelling zelf wél in orde, maar dat wordt bang afwachten.
Het enige positieve is dat de helpdesk snel reageert.
Sterke punten
Snelle reactie helpdesk.
Zwakke punten
Komt verkoopsbeloftes mbt levering niet na, gebrekkige/foute info, laconieke attitude helpdesk, geen oplossingen bij problemen noch compensatie, verzendkosten altijd 7 euro.
Slechte service
De Drankgigant heeft een erg groot assortiment en is niet duur maar de klantvriendelijkheid / service is volgens mij ver onder de maat, voorbeelden:
-Na aankoop van 4 flessen Prosecco ( a 15,-) blijkt 1 fles bedorven te zijn.. De drankgigant vergoed deze fles niet (daar kunnen ze niet aan beginnen).
- Een bij de Drankgigant gekochte drankkadobon kon na 6 maanden niet meer bij de Drankgigant worden ingeleverd (die accepteren wij niet meer. ga maar de Gall en Gall die nemen hem misschien nog wel aan).
Nooit meer Drankgigant... er zijn meer online drankwinkels.
Sterke punten
Assoortiment en prijs
Zwakke punten
Zeer klantonvriendelijk
Bestelling niet ontvangen
Speciale fles besteld, was eigenlijk al verwonderd dat ze deze hadden, tot op heden niet geleverd .
Sterke punten
Ogenschijnlijk groot assortiment, ik vermoed dat ze er ook flessen opzetten die ze niet hebben en ook niet kunnen krijgen, alleen maar om klanten te lokken.
Zwakke punten
Klantenservice voldoet totaal niet aan de eisen ..... de laatste keer dat ik hier wat besteld heb!
Bestelling niet ontvangen
Na 3 maanden nog steeds niets ontvangen, niet tevreden over service, lossen probleem niet op